louiselolloroos

Mönstring

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen gjort den efterlängade mönstringen till GMU i slutet av Januari :) 

Jag lyckades ganska bra med testerna och även det enda momentet som jag var rädd för lyckades, Den hatade cykeln. Men den gick hyffsat bra faktist. 


I går så drog jag till GBG och hade en riktigt trevlig kväll. I dag är jag ledig fast vid 5 åker jag in till GBG igen och i morgon kl 8 ska jag befinna mig vid Käringberget igen och börja min Gu-f. Det ska bli 2 riktigt spännande och roliga veckor men massa nya kunskper och bekantskaper.

Nu blir det bara att ta det lugnt tills bussen går ikväll sen hoppas jag på en lika trevlig kväll som i går. 

Sen så klart saknar jag mina 4 benta underbara djur hemma men dom har det nog kanonbra. Koda åker till Uppsala på söndag och ska få vara med miot och Dumle. Blir nog en massa lek för honom och en riktig semestervecka med massa kärlek och mys med Linda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: