louiselolloroos

lite kvällsmys

Kategori: Allmänt

pappa hämta mig i skinnsberg i dag sen hem å vänta på mamma. Ut till stallet och red lite i regnet. Så blöt och nöjd med hästen :-) Vad gör lite regn när man sitter på en sån rolig häst?
Har kännts som jag inte vill ha så mkt med hästar att göra men när jag fick sitta på en sån rolig häst som i dag eller rida ut 10 pers på långtur i går så känns det väldigt roligt. Fast fortfarande inte samma känsla som förut, skulle nog va annorlunda om älskade Benjamin var hos mig.

Nu ligger jag och glor på tv med Tintin snarkandes med huvet på min mage och Koda som bara busar eller gnäller när han inte lyckas bädda.





Nu har jag lyckas ladda ner appen i telen igen så nu lr det bli mer bloggande ett tag nu :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: